Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 9 August 2011

1:25am

1.25am. Setiap kali bila tibanya waktu ini, pasti aku akan terjaga dari tidur. Pada mulanya aku tak berapa ambil kisah tapi bila hampir setiap hari, setiap kali bila tibanya waktu 1.25am, aku pasti akan terjaga... menjadi tanda tanya juga???

Apa ada dengan 1.25am? Kenapa setiap kali tibanya waktu ini walau macamana lena sekali pun tidur aku, pasti aku akan terjaga. Setiap kali bila aku terjaga, aku lihat jam di handphone pasti menunjuk 1.25am. Pelik???

Dan bila aku dah terjaga pastinya aku akan sukar untuk tidur semula. Mungkin kerana itu, aku selalu dapat sakit kepala yang melampau sekarang ni. Aku memang hairan. Hairan kerana hampir setiap kali bila aku terjaga pasti jam di handphone akan menunjukkan
1.25am. Dan bertambah-tambahlah sakit kepala aku bila setiap kali itu juga aku akan berfikir... kenapa 1.25am???

No comments:

Post a Comment