Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 13 July 2011

Conflict of Emotions



sakit hati
marah
benci
b
osan
hairan
sed
ih

KENAPA semua yang di atas bergabung?

KENAPA mereka bergabung? KENAPA boleh terjadinya pergabungan ini?




KENAPA aku?
KENAPA aku rasa semua ini sekarang?

APA yang patut aku buat?


menangis?
aku dah terlalu banyak menangis

menjerit?
takkan aku nak menjerit, nanti orang kata aku gila

makan?
aku memang selalu makan banyak bila aku stress
tak maulah, nanti aku gemuk

shopping?
asyik shopping je


AAAAAAARGH!!!


I need a big monkey HUG!!!

1 comment:

  1. Fikir punya fikir, aku tau kenapa semua perasaan yang di atas tu bergabung.

    Setiap kali kalau ada benda yang aku nak tapi tak dapat, mesti aku akan rasa semua tu.

    Marah setiap kali apa yang aku inginkan tidak aku miliki.

    ReplyDelete