Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 24 May 2010

Aku dan 24 Mei

Hari ini aku cuti sebab anak-anak dara aku tak sihat, kakak nak demam dan baby pula selsema. Kalau mereka ok pun memang sebenarnya aku dah pasang niat nak cuti hari ni. Bukannya apa, saja nak merihatkan badan dan otak.
24 Mei
Tarikh ini ada sejarahnya. Sejarah yang sepatutnya aku sudah lupakan tapi kata orang, tempat jatuh lagikan dikenang.
"Maafkan Su, Sayang. Bukan niat Su untuk mengingatkan kembali hari itu cuma Su rasa perlu luahkan apa yang masih terbuku di dada. Su sepatutnya lupakan sejarah hitam itu. Su tahu kalau bukan Su tiada orang lain yang boleh kembalikan kekuatan serta kebahagiaan Su. Su sendiri yang harus memberi peranan. Su sendiri yang harus kuat dan hanya Su sendiri yang boleh kembalikan kekuatan dan keyakinan Su. Insyaallah, kebahagiaan yang Su inginkan akan kembali menjadi milik kita berdua, milik kita sekeluarga. Semoga Allah memberkati hidup kita sekeluarga. Amin"

No comments:

Post a Comment